מקרר יין Miele KWT4995 מילה
Miele@home
סגירה רכה
פותחן דלתות מוסתר
צד פתוח
מערכת שתיקה
טְעִינָה…
מספר המדפים הכולל
13
מספר המדפים
11
חומר המדף
אשורווד
מספר מדפי FlexiFrame
11
מסגרת גמישה עם סגירה עצמית
לוח רשימות
מסגרת המציג
אחסון בעל רטט נמוך
תפיסת הפעלה
טאץ' פרש
מספר אזורי טמפרטורה
3
טווח הגדרת טמפרטורה מינימלי ב-°C
5
טווח הגדרת טמפרטורה מקסימלי ב-°C
20
מצב שבת
קיר אחורי יבש
פלדה שחורה
לחות אקטיבית
דרגת יעילות אנרגטית (A–G)
פ
צריכת אנרגיה שנתית בקוט"ש
144.18
צריכת אנרגיה ב-24 שעות בקוט"ש
0.394
פונקציית נעילה
מנעול דלת
אזעקת דלת אקוסטית
אזעקת טמפרטורה אקוסטית
אזעקת דלת אופטית
אזעקת טמפרטורה אופטית
רוחב המכשיר במ"מ
697
גובה המכשיר במ"מ
2013
עומק המכשיר במ"מ
764
משקל בק"ג
154.3
תא יין בליטר
562
קיבולת שימושית כוללת בליטר
562
קיבולת בקבוק בורדו 0.75 ליטר (מספר בקבוקים)
184 בקבוקים
דרגת פליטת רעש אקוסטי מוטס (A-D)
ב'
פליטות רעש ב-dB(A) re 1 pW
35
צריכת זרם (mA)
1200
מתח ב-V
220-240
דירוג נתיך ב-A
10
מספר פאזות
1
תדירות בהרץ
50-60
אורך כבל האספקה במטרים
2
אודות חברת מילה Míele
מילה Míele היא יצרנית מכשירי חשמל ביתיים, ציוד לצרכים מסחריים ומטבחים מותאמים ברמה גבוהה הממוקמת בגוטרסלו בגרמניה. מילה הייתה ועודנה חברה בבעלות ובהנהלה משפחתית, שנוסדה ב-1899 על ידי קרל מילה וריינהרד זינקן.
המוצרים הראשונים של מילה היו מפריד שמנת, מחבצת חמאה ומכונה לשטיפת גיגיות, ויצאו לשוק תחת המותג Meteor. קרל מילה פיקח על תהליך הייצור וריינהרד זינקן הדריך וניהל את הכספים ומכירות.
בסימן המסחרי Míele נעשה שימוש כבר בשלב מוקדם, והוא מופיע על גבי כל המכונות, שלטי השם, החומר המודפס והפרסומות המופקים על ידי החברה. מאז תחילת שנות ה-20 של המאה העשרים הושם דגש רב על הסימן המסחרי בו הנקודה שעל גבי ה-"i" הוחלפה בגרש מוטה. הסימן המסחרי נשאר ללא שינוי חוץ משלוש "מתיחות פנים מזעריות" שביטאו שינוי בטעמים של אותם זמנים.
מילה מייצאת מוצרים לשווקים רבים בעולם ומיוצגת ב-37 מדינות. ב-1983, Míele נכנסה לשוק האמריקני. נכון ל-2010 המוצרים מיוצרים בגרמניה ,בצ'כיה וברומניה ומשם מופצים בעולם, תוך שהם מוצגים באולמות תצוגה ייחודיים לחברת מילה. בישראל החברה מפעילה אולם תצוגה ייעודי למוצריה בהרצליה פיתוח.
מילה מייצרת כיום מוצרי חשמל ביתיים כגון מכונות כביסה, מייבשי כביסה, שואבי אבק, מדיחי כלים, תנורי אפייה בטכונולגיית בישול באדים, מפזרי חום ותנורים מהירים מובנים, כיריים, קולטי אדים, מקררים העומדים בפני עצמם או מובנים, מקפיאים, מצנני-יין ומכונות קפה אינטגרליות. כמו כן, החברה מייצרת מכונות מסחריות לניקוי רטוב, מדיחי ציוד זכוכית מעבדתי, מחטאים בתחום רפואת השיניים ומכונות לשטיפת ציוד רפואי.
בצפון אמריקה מילה משווקת כמותג מוצרים ביתיים ברמה גבוהה. אלו מתחרים במותגים כגון Kuppersbusch, Gaggenau, Fagor, Viking Range ו- Thermador. חברת מילה ממצבת את עצמה בקצה העליון והיוקרתי של שוק המכשירים הביתיים.
המוטו של מילה בגרמנית הוא Immer Besser, כלומר "תמיד טוב יותר". החברה גם משתמשת בסיסמה "כל דבר אחר הוא פשרה". בהולנד סיסמתה היא Er is geen betere כלומר "אין טוב יותר".
החל משנת 2009/2008 מממנת חברת Miele ומוציאה לאור את מדריך מילה למסעדות הטובות באסיה.
ערוך מתוך ערך מילה בויקיפדיה


חוות דעת
אין עדיין חוות דעת.