מדיח כלים רחב Miele G 5162 SCVi מילה מתצוגה
פרטים
מאפיינים
צבע לוח הבקרה: פלדת אל חלד
גרסת לוח הבקרה: אינטגרלי
סוג הבקרה: לחצן בורר תוכניות
תצוגה: תצוגה תלת ספרתית 7 סגמנטים
צבע התצוגה: צהוב
סיווג אנרגטי של האיחוד האירופאי (A – G) – D
צריכת מים בתוכנית אוטומטית (ליטר) 6,0
צריכת מים בתוכנית חסכון (ליטר) 8,5
צריכת אנרגיה של תוכנית חיסכון ECO בקווט"ש לאחר 100 מחזורי הדחה 84
זמן מחזור תוכנית חיסכון ECO בדקות 265
מספר מערכות כלים 14
סיווג פליטת רעש C
פליטת רעש dB(a) 45
טכנולוגיית חסכון באנרגיה ומים EcoPower
תוכנית היגיינית
חיבור למים חמים
תוכניות הדחה
תוכנית הדחה מהירה עוצמתית QuickPowerWash
תוכנית חסכון
תוכנית אוטומטית
תוכנית מוגברת (75°C)
תוכנית עדינה
אפשרויות הדחה נוספות
הדחה מהירה Express
ניקוי מוגבר
ייבוש מוגבר
נוחות המשתמש
מנגנון למניעת טריקת הדלת ComfortClose
תצוגת זמן נותר
השהיית התחלה עד 24 שעות
חיווי פעולת המדיח: קולי
מערכות כלים
מספר מערכות כלים 14
3 מפלסים כולל סלסלת סכו"ם נשלפת
FlexCare cup rack
עיצוב הסלסילה Comfort
בטיחות
מערכת הגנה מפני נזקי מים Waterproof
נתונים טכניים ומידות
נתונים טכניים
צריכת הספק כוללת בקוו"ט 2.00
מתח רשת 230V
סוג הנתיך 10A
מספר הפאזות 1
תדר רשת החשמל 50Hz
אורך צינור כניסת המים 1.5 מטרים
אורך צינור ניקוז המים 1.5 מטרים
אורך כבל החשמל 1.7 מטרים
משקל נטו 44 ק"ג
מידות הגומחה
רוחב הגומחה 60 ס"מ
גובה הגומחה 80.5-87.0 ס"מ
עומק הגומחה 55 ס"מ
מידות המדיח
רוחב המדיח 59.8 ס"מ
גובה מדיח 80.5 ס"מ
עומק המדיח 55 ס"מ
עומק עם דלת פתוחה 116.5 ס"מ
אודות חברת מילה Míele
מילה Míele היא יצרנית מכשירי חשמל ביתיים, ציוד לצרכים מסחריים ומטבחים מותאמים ברמה גבוהה הממוקמת בגוטרסלו בגרמניה. מילה הייתה ועודנה חברה בבעלות ובהנהלה משפחתית, שנוסדה ב-1899 על ידי קרל מילה וריינהרד זינקן.
המוצרים הראשונים של מילה היו מפריד שמנת, מחבצת חמאה ומכונה לשטיפת גיגיות, ויצאו לשוק תחת המותג Meteor. קרל מילה פיקח על תהליך הייצור וריינהרד זינקן הדריך וניהל את הכספים ומכירות.
בסימן המסחרי Míele נעשה שימוש כבר בשלב מוקדם, והוא מופיע על גבי כל המכונות, שלטי השם, החומר המודפס והפרסומות המופקים על ידי החברה. מאז תחילת שנות ה-20 של המאה העשרים הושם דגש רב על הסימן המסחרי בו הנקודה שעל גבי ה-"i" הוחלפה בגרש מוטה. הסימן המסחרי נשאר ללא שינוי חוץ משלוש "מתיחות פנים מזעריות" שביטאו שינוי בטעמים של אותם זמנים.
מילה מייצאת מוצרים לשווקים רבים בעולם ומיוצגת ב-37 מדינות. ב-1983, Míele נכנסה לשוק האמריקני. נכון ל-2010 המוצרים מיוצרים בגרמניה ,בצ'כיה וברומניה ומשם מופצים בעולם, תוך שהם מוצגים באולמות תצוגה ייחודיים לחברת מילה. בישראל החברה מפעילה אולם תצוגה ייעודי למוצריה בהרצליה פיתוח.
מילה מייצרת כיום מוצרי חשמל ביתיים כגון מכונות כביסה, מייבשי כביסה, שואבי אבק, מדיחי כלים, תנורי אפייה בטכונולגיית בישול באדים, מפזרי חום ותנורים מהירים מובנים, כיריים, קולטי אדים, מקררים העומדים בפני עצמם או מובנים, מקפיאים, מצנני-יין ומכונות קפה אינטגרליות. כמו כן, החברה מייצרת מכונות מסחריות לניקוי רטוב, מדיחי ציוד זכוכית מעבדתי, מחטאים בתחום רפואת השיניים ומכונות לשטיפת ציוד רפואי.
בצפון אמריקה מילה משווקת כמותג מוצרים ביתיים ברמה גבוהה. אלו מתחרים במותגים כגון Kuppersbusch, Gaggenau, Fagor, Viking Range ו- Thermador. חברת מילה ממצבת את עצמה בקצה העליון והיוקרתי של שוק המכשירים הביתיים.
המוטו של מילה בגרמנית הוא Immer Besser, כלומר "תמיד טוב יותר". החברה גם משתמשת בסיסמה "כל דבר אחר הוא פשרה". בהולנד סיסמתה היא Er is geen betere כלומר "אין טוב יותר".
החל משנת 2009/2008 מממנת חברת Miele ומוציאה לאור את מדריך מילה למסעדות הטובות באסיה.
ערוך מתוך ערך מילה בויקיפדיה


חוות דעת
אין עדיין חוות דעת.