כיריים אינדוקציה Miele KM6115 מילה מתצוגה
כיריים אינדוקציה Miele 60 ס"מ דגם KM6115
גוף כיריים: זכוכית Ceran צבע שחור עם מסגרת נירוסטה.
הכיריים מסוגלות לזהות את גודל כלי הבישול הנמצא עליהן ובעלות מסכי מגע לקביעת טמפרטורה.
אינדוקציה היא הטכנולוגיה האחרונה בתחום הכיריים הפועלת על עקרון השראה אלקטרו מגנטית. מגע הסיר עם מחולל ההשראה, הנמצא מתחת למשטח הכיריים, יוצר את פעולת חימום
ישירות לתחתית הסיר כך שהסיר עצמו הופף לגוף החימום.
כתוצאה מכך, יש ניצול מרבי של כ- 90% מהאנרגיה המושקעת בתהליך – דבר המאפשר חימום מהיר יותר ושימוש חסכוני יותר.
פאנל ההפעלה:
לוח פיקוד מגעים לבחירת דרגות חום, כיבוי, הדלקה ונעילת מקשים לבטיחות מקסימלית.
אמצעי בטיחות והצתה: חיווי לכל מוקד להתראה על שטחים חמים
מידות חיתוך שיש: רוחב- 56 ס"מ, עומק- 49 ס"מ
מידות חיצוניות: רוחב- 57.4 ס"מ, עומק- 50.4 ס"מ
מוקדי הכיריים:
ימני |
קוטר תחתית כלי בישול |
הספק ב kW |
שמאלי תחתון |
16-23 ס"מ |
3.7\3\2.3 |
שמאלי עליון |
10-16 ס"מ |
2.2\1.4 |
ימני תחתון |
14-20 ס"מ |
3\1.85 |
ימני עליון |
14-20 ס"מ |
3\1.85 |
אודות חברת מילה Míele
מילה Míele היא יצרנית מכשירי חשמל ביתיים, ציוד לצרכים מסחריים ומטבחים מותאמים ברמה גבוהה הממוקמת בגוטרסלו בגרמניה. מילה הייתה ועודנה חברה בבעלות ובהנהלה משפחתית, שנוסדה ב-1899 על ידי קרל מילה וריינהרד זינקן.
המוצרים הראשונים של מילה היו מפריד שמנת, מחבצת חמאה ומכונה לשטיפת גיגיות, ויצאו לשוק תחת המותג Meteor. קרל מילה פיקח על תהליך הייצור וריינהרד זינקן הדריך וניהל את הכספים ומכירות.
בסימן המסחרי Míele נעשה שימוש כבר בשלב מוקדם, והוא מופיע על גבי כל המכונות, שלטי השם, החומר המודפס והפרסומות המופקים על ידי החברה. מאז תחילת שנות ה-20 של המאה העשרים הושם דגש רב על הסימן המסחרי בו הנקודה שעל גבי ה-"i" הוחלפה בגרש מוטה. הסימן המסחרי נשאר ללא שינוי חוץ משלוש "מתיחות פנים מזעריות" שביטאו שינוי בטעמים של אותם זמנים.
מילה מייצאת מוצרים לשווקים רבים בעולם ומיוצגת ב-37 מדינות. ב-1983, Míele נכנסה לשוק האמריקני. נכון ל-2010 המוצרים מיוצרים בגרמניה ,בצ'כיה וברומניה ומשם מופצים בעולם, תוך שהם מוצגים באולמות תצוגה ייחודיים לחברת מילה. בישראל החברה מפעילה אולם תצוגה ייעודי למוצריה בהרצליה פיתוח.
מילה מייצרת כיום מוצרי חשמל ביתיים כגון מכונות כביסה, מייבשי כביסה, שואבי אבק, מדיחי כלים, תנורי אפייה בטכונולגיית בישול באדים, מפזרי חום ותנורים מהירים מובנים, כיריים, קולטי אדים, מקררים העומדים בפני עצמם או מובנים, מקפיאים, מצנני-יין ומכונות קפה אינטגרליות. כמו כן, החברה מייצרת מכונות מסחריות לניקוי רטוב, מדיחי ציוד זכוכית מעבדתי, מחטאים בתחום רפואת השיניים ומכונות לשטיפת ציוד רפואי.
בצפון אמריקה מילה משווקת כמותג מוצרים ביתיים ברמה גבוהה. אלו מתחרים במותגים כגון Kuppersbusch, Gaggenau, Fagor, Viking Range ו- Thermador. חברת מילה ממצבת את עצמה בקצה העליון והיוקרתי של שוק המכשירים הביתיים.
המוטו של מילה בגרמנית הוא Immer Besser, כלומר "תמיד טוב יותר". החברה גם משתמשת בסיסמה "כל דבר אחר הוא פשרה". בהולנד סיסמתה היא Er is geen betere כלומר "אין טוב יותר".
החל משנת 2009/2008 מממנת חברת Miele ומוציאה לאור את מדריך מילה למסעדות הטובות באסיה.
ערוך מתוך ערך מילה בויקיפדיה
חוות דעת
אין עדיין חוות דעת.