מדיח כלים Miele G5022SC CLST מילה מתצוגה
יעילות ונתוני צריכה
סיווג אנרגטי של האיחוד האירופאי (A – G) A
צריכת מים בתוכנית אוטומטית (ליטר) 6,0
צריכת מים למחזור כביסה בתוכנית חסכון ECO (ליטר) 8,9
צריכת אנרגיה בתוכנית חיסכון ECO בקווט"ש ל- 100 מחזורי כביסה 95
משך זמן תוכנית חיסכון ECO בדקות 234
מספר מערכות כלים 14
סיווג פליטת רעש C
פליטת רעש dB(a) 45
טכנולוגיית חסכון באנרגיה ומים EcoPower ·
חיבור למים חמים ·
תוכניות הדחה
תוכנית חיסכון ECO ·
תוכנית אוטומטית ·
תוכנית מוגברת ב- C750 ·
תוכנית עדינה ·
תוכנית הדחה מהירה עוצמתית QuickPowerWash ·
אפשרויות הדחה נוספות
הדחה מהירה Express ·
ניקוי מוגבר ·
ייבוש מוגבר ·
עיצוב הסלסילות
הטענת סכו"ם מגש לסכו"ם
סלסילת סכו"ם נוספת ·
מדף כוסות גמיש FlexCare 1
עיצוב הסלסילה Comfort 60 cm
בטיחות
מערכת הגנה מפני נזקי מים Waterproof ·
נעילת בטיחות ·
רוחב הגומחה במ"מ 600
גובה הגומחה במ"מ 845
עומק הגומחה במ"מ 600
רוחב המדיח במ"מ 598
גובה המדיח במ"מ 845
עומק המדיח במ"מ 600
עומק עם דלת פתוחה בס"מ 119,5
משקל נטו בק"ג 54,5
צריכת הספק כוללת בקוו"ט 2,00
מתח רשת ב- V 230
סוג הנתיך ב- A 10
מספר הפאזות 1
תדר רשת החשמל ב- Hz 50
אורך צינור כניסת המים במטרים 1,50
אורך צינור ניקוז המים במטרים 1,50
אורך כבל החשמל במטרים 1,70
אודות חברת מילה Míele
מילה Míele היא יצרנית מכשירי חשמל ביתיים, ציוד לצרכים מסחריים ומטבחים מותאמים ברמה גבוהה הממוקמת בגוטרסלו בגרמניה. מילה הייתה ועודנה חברה בבעלות ובהנהלה משפחתית, שנוסדה ב-1899 על ידי קרל מילה וריינהרד זינקן.
המוצרים הראשונים של מילה היו מפריד שמנת, מחבצת חמאה ומכונה לשטיפת גיגיות, ויצאו לשוק תחת המותג Meteor. קרל מילה פיקח על תהליך הייצור וריינהרד זינקן הדריך וניהל את הכספים ומכירות.
בסימן המסחרי Míele נעשה שימוש כבר בשלב מוקדם, והוא מופיע על גבי כל המכונות, שלטי השם, החומר המודפס והפרסומות המופקים על ידי החברה. מאז תחילת שנות ה-20 של המאה העשרים הושם דגש רב על הסימן המסחרי בו הנקודה שעל גבי ה-"i" הוחלפה בגרש מוטה. הסימן המסחרי נשאר ללא שינוי חוץ משלוש "מתיחות פנים מזעריות" שביטאו שינוי בטעמים של אותם זמנים.
מילה מייצאת מוצרים לשווקים רבים בעולם ומיוצגת ב-37 מדינות. ב-1983, Míele נכנסה לשוק האמריקני. נכון ל-2010 המוצרים מיוצרים בגרמניה ,בצ'כיה וברומניה ומשם מופצים בעולם, תוך שהם מוצגים באולמות תצוגה ייחודיים לחברת מילה. בישראל החברה מפעילה אולם תצוגה ייעודי למוצריה בהרצליה פיתוח.
מילה מייצרת כיום מוצרי חשמל ביתיים כגון מכונות כביסה, מייבשי כביסה, שואבי אבק, מדיחי כלים, תנורי אפייה בטכונולגיית בישול באדים, מפזרי חום ותנורים מהירים מובנים, כיריים, קולטי אדים, מקררים העומדים בפני עצמם או מובנים, מקפיאים, מצנני-יין ומכונות קפה אינטגרליות. כמו כן, החברה מייצרת מכונות מסחריות לניקוי רטוב, מדיחי ציוד זכוכית מעבדתי, מחטאים בתחום רפואת השיניים ומכונות לשטיפת ציוד רפואי.
בצפון אמריקה מילה משווקת כמותג מוצרים ביתיים ברמה גבוהה. אלו מתחרים במותגים כגון Kuppersbusch, Gaggenau, Fagor, Viking Range ו- Thermador. חברת מילה ממצבת את עצמה בקצה העליון והיוקרתי של שוק המכשירים הביתיים.
המוטו של מילה בגרמנית הוא Immer Besser, כלומר "תמיד טוב יותר". החברה גם משתמשת בסיסמה "כל דבר אחר הוא פשרה". בהולנד סיסמתה היא Er is geen betere כלומר "אין טוב יותר".
החל משנת 2009/2008 מממנת חברת Miele ומוציאה לאור את מדריך מילה למסעדות הטובות באסיה.
ערוך מתוך ערך מילה בויקיפדיה
חוות דעת
אין עדיין חוות דעת.